Klacht POSTNL: verkeerde adres gegevens gerbuik door onleesbaar label, die 3x overplakt was
Details
De klacht
Pakket uit buitenland stond al een aantal dagen op ín sorteercentrum'van postnl.Afgelopen zaterdag maar eens gebeld, maar medewerkrer kon niets doen, ik moest nog maar to maandag wachten.
Eeen uur later krijgen we een bericht van een bewoner uit amsterdam noord. Ze hebben net een pakket ontvangen dat niet voor hen was, maar omdat de verzender ons telefoonnummer bij de adres gegevens heeft gezet konden ze ons bereiken.
Blijkt uitendelijk dat het post label wel drie keer opnieuw is uitgeprint en is opgeplakt. Bij de laatste was de inkt kennelijk op en was de 2e letter van de postcode niet goed leesbaar. Iemand heeft toen bedacht dat het het een 0 moest zijn en vervolgens werd bedacht dat het huisnummer wel 22 zou zijn ipv 55.
Bijzijnder slordig om dat de overplakte labels wel goed leesbare postcode en huisnummer bevatte.
We hebben het pakket maar bij deze goede mensen opgehaald maar hebben daardoor extra reiskosten van 45km moeten maken.
De oplossing
Compensatie voor het ongemak. Dit heeft niets met corona te maken, maar gewoon slechte kwatliteitscontroleUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.