Klacht POSTNL: verkeerde bestemming

Klachtnummer
# 418178
Gebruiker
Rd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot 2x toe een pakket besteld en wilde graag dat deze bij de pakketautomaat wordt afgeven. Dat is niet gebeurd. Ze geven de pakketten bij bruna af. Voor mij is dit een stuk verder weg.

De oplossing

Ik wil dat de pakketbezorger aangesproken wordt en de pakketjes gewoon in de pakket automaat legt zoals gevraagd en niet bij Bruna.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u wilt weten waarom de zending niet is geleverd bij een pakketautomaat. Soms komt het voor dat onze pakketautomaten vol zitten. De zending wordt dan alsnog naar het PostNL-punt gebracht. Mijn excuus voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen