Klacht POSTNL: verkeerde bestemming

Rd

Tot 2x toe een pakket besteld en wilde graag dat deze bij de pakketautomaat wordt afgeven. Dat is niet gebeurd. Ze geven de pakketten bij bruna af. Voor mij is dit een stuk verder weg.

Ik wil dat de pakketbezorger aangesproken wordt en de pakketjes gewoon in de pakket automaat legt zoals gevraagd en niet bij Bruna.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u wilt weten waarom de zending niet is geleverd bij een pakketautomaat. Soms komt het voor dat onze pakketautomaten vol zitten. De zending wordt dan alsnog naar het PostNL-punt gebracht. Mijn excuus voor het ongemak.