Klacht POSTNL: Verkeerde bezorging

Mikel

Hallo het blijkt dat er veel post van ons adres in de straat ernaast met t zelfde huisnr word bezorgd. De gene die mijn post ontvangt die gooit t direct in de papierbak zij die persoon. Ik wacht al n week op n pakketje en dacht zal s n keer daar aanbellen zodoende ben ik er achter gekomen. Die persoon wil er niks aan doen en ik moest t zelf maar regelen.mijn adres is Voltastraat 73 5223ck in den Bosch het foute adres is copernicuslaan 73 een straat er naast ook n flat. Ik zou t fijn vinden dat iemand de postbode inlicht over dit incident.

Groette

Oplossing zou zijn om die postbode in te lichten zodat t voortaan beter gaat

Geachte heer Boogaardt,

Uit uw bericht begrijp ik dat de postbezorging bij u in de buurt niet goed verloopt. Dit is uiteraard erg jammer en dit is ook niet de bedoeling.

Graag zet ik hier een melding van door zodat dit besproken kan worden met de bezorger. Daarvoor ontvang ik graag van u de volgende gegevens:
    - De datum waarop de post voor het laatst op het verkeerde adres is bezorgd. (Zo kunnen wij de juiste bezorger hierop aanspreken)
    - De postcode en huisnummer van het adres waar de post verkeerd bezorgd is

In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

Klantenservice PostNL
    Bert