Klacht POSTNL: verkeerde bezorging post

kalfsvlees51

post wordt bij buren in de bus gedaan

met bezorger praten

Geachte mevrouw, heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet correcte bezorgde zending op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de volgende informatie:

-De trackingcode van het betreffende pakket

Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. Aan de hand van opgevraagde kan ik uw melding doorzetten naar de leidinggevende van de postbezorger in uw regio, zodat hij of zij daarop aangesproken wordt. Op die manier kunnen wij kijken hoe we onze diensten kunnen verbeteren. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.