Klacht POSTNL: Verkeerde bezorging

Klachtnummer
# 479818
Gebruiker
Waterman#74#
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In de laatste 4 weken heb 3x post gehad die voor een ander bestemd was. Mijn adres is: Bernard van Meursstraat 11, 7131 XE te Lichtenvoorde. Ik kreeg post van Bernhardstraat 11, 7131 XP te Lichtenvoorde.
Graag zou ik willen dat u de mensen daarop aanspreekt.

De oplossing

Spreek de mensen daarop aan. Dat de bewuste personen de adressen goed lezen en niet door elkaar halen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de foutlopende postbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - of u de post inmiddels nog in uw bezit heeft, zo ja: of u bereid bent de poststukken in de oranje brievenbus te deponeren.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. We zullen er dan voor zorgen dat er een klacht wordt ingediend, welke met de bezorger in kwestie besproken wordt door zijn/haar leidinggevende.

    U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen