Klacht POSTNL: Verkeerde bezorging

Waterman#74#

In de laatste 4 weken heb 3x post gehad die voor een ander bestemd was. Mijn adres is: Bernard van Meursstraat 11, 7131 XE te Lichtenvoorde. Ik kreeg post van Bernhardstraat 11, 7131 XP te Lichtenvoorde.
Graag zou ik willen dat u de mensen daarop aanspreekt.

Spreek de mensen daarop aan. Dat de bewuste personen de adressen goed lezen en niet door elkaar halen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de foutlopende postbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- uw e-mailadres;
    - of u de post inmiddels nog in uw bezit heeft, zo ja: of u bereid bent de poststukken in de oranje brievenbus te deponeren.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. We zullen er dan voor zorgen dat er een klacht wordt ingediend, welke met de bezorger in kwestie besproken wordt door zijn/haar leidinggevende.

U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren