Klacht POSTNL: verkeerde bezorging

Klachtnummer
# 424434
Gebruiker
fritsie
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Tot twee keer post op verkeerde adres en beide ziekenhuis terwijl adres voed leesbaar en goede adres gegevens

De oplossing

Wil eigen post ontvangen op de goede manier niet dat andere mensen mijn post moeten bezorgen een keer is niet erg maar loopt de spuigaten uit

7 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat naar dat de post niet juist geleverd wordt. Ik begrijp dat u hier van baalt en dat u wilt dat het gewoon juist loopt. Ik wil graag uw klacht indienen bij de leidinggevende van de betreffende postbezorger.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * Adres waar de post foutief geleverd is;
    * Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    fritsie
    Datum
    Ons adres is de laurier. maar de post werd geleverd op de vlier .en wij kregen post van mensen die in de liguster wonen en allebei de poststukken waren van het ziekenhuis waar adres goed op stond
  3. Auteur
    fritsie
    Datum
    Ons adres is de laurier. maar de post werd geleverd op de vlier .en wij kregen post van mensen die in de liguster wonen en allebei de poststukken waren van het ziekenhuis waar adres goed op stond
  4. Auteur
    fritsie
    Datum
    Ons adres is de laurier. maar de post werd geleverd op de vlier .en wij kregen post van mensen die in de liguster wonen en allebei de poststukken waren van het ziekenhuis waar adres goed op stond
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Om de klacht te kunnen registreren zou ik nog wat extra informatie willen ontvangen. Kunt u het volgende nog aangeven?

    - Wanneer heeft dit voor het laatst plaatsgevonden?
    - Wat waren de huisnummers en postcodes van de adressen waar de post werd afgegeven?
    - Wat was de postcode en het huisnummer van de post die op uw adres was afgegeven?
    - Was het zeker weten post dat via PostNL is bezorgd? Dat kunt u herkennen aan de oranje streepjescode rechtsonder de envelop of het PostNL port betaald-logo.
    - Zou u voor de volledigheid nog uw e-mailadres willen meesturen?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  6. Auteur
    fritsie
    Datum
    Ons adres is laurier terwijl wij post krijgen van de liguster en onze post komt op de vlier terecht ik heb het idee dat ze alleen naar nummer kijken en dan erbij was post van ziekenhuis vindtdat ze daar wel zorgvuldiger mee om mogen gaan
  7. Auteur
    fritsie
    Datum
    De postcodes van de andere adressen weet ik niet maar ons adres en postcode stonden erop tonnybakker1965@gmail.com is email

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?