Klacht POSTNL: verkeerde bezorgtijd

Klachtnummer
# 325578
Gebruiker
ZilverRee#892
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Track en Trace gaf aan dat pakket tussen 18:00 en 20:00 uur bezorgd zou worden. Kom ik 16:45 uur thuis, ligt er een kaartje op de mat dat ze me gemist hebben. Hoe dom kan je zijn.

De oplossing

Voortaan afspraken nakomen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Bönnen,

    Ik begrijp dat onze pakketbezorger eerder langs is geweest dan gepland. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend voor u is dat u hierdoor uw pakket nog niet in huis heeft.

    Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden omdat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

    Op het internet wordt een verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Uiteraard streven wij er naar om de geplande tijdsindicatie te behalen. In de meeste gevallen is dat ook zo, maar helaas kan zich een situatie voordoen waardoor dit niet mogelijk is. De bezorger is afhankelijk van de dagelijkse hoeveelheid pakketten en de planning. Het tijdstip wat wordt aangegeven is een verwachting. Dat betekent dat de bezorger iets daar voor of daarna kan gaan langs komen. Wij registreren dan ook alle routes, en het distributiecentrum krijgt ook een melding wanneer de bezorger vervroegd of verlaat is, zodat er controle is op het feit dat de bezorgers op schema rijden. Hiermee proberen wij de dienstverlening te blijven verbeteren en een dergelijke situatie te voorkomen. PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is.

    Ik snap dat u de gang van zaken als vervelend ervaart, ik wil u dan ook mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen