Klacht POSTNL: Verkeerde depot

Richard.antvelink

Pakket staat al dagen op verkeerde depot!

28 juni bestelling bij leenbakker gedaan voor een nieuw bed en kledingkast. Deze zou op maandag 24 juli geleverd worden. Neem hele dag vrij van mijn werk hiervoor. Zondag avond nog sms bericht van postnl gehad dat de volgende dag mijn pakket gelevers wordt ' s Ochtends krijg ik telefoon dat mijn pakket op verkeerde depot staat en dus niet op maandag geleverd wordt. Nieuwe afspraak gemaakt voor donderdag 27 juli, maar met de mededeling dat ik wel thuis moet zijn anders zijn er extra kosten verbonden. Dus weer een vrije dag opgenomen.
Er zou deze ochtend een sms verstuurd worden met hoe laat de levering plaats zou vinden. Geen sms, dus hang ik weer aan de telefoon. Met extra@home, deze melden mij dat er niks met hun mail is gedaan en dus mijn bestelling nog steeds op het verkeerde depot staat. Nu weer nieuwe bezorgafspraak gemaakt. Maar ze melden er wel erbij dat ze hopen dat de mail in behandeling wordt genomen want telefonisch is het depot niet te bereiken.

Dus weer een vrije dag moeten opnemen!!!!!!! Ben benieuwd of donderdag 3 augustus nu wel de levering plaatst vindt. Want deze mooie aanbieding van leenbakker gaat mij steeds meer kosten..........

Levering nu eindelijk volgens afspraak gaat plaats vinden en een compensatie voor de dag dagen dat ik niet kon werken en geen inkomsten had!!!!!

Richard.antvelink
    Jammer dat ik hierop geen reactie krijg
    Geachte heer/mevrouw Antvelink,

Bedankt voor uw melding op deze website. Ik vind het erg kwalijk om te vernemen dat de levering van uw zending LeenBakker op deze manier verloopt en begrijp dat u hier graag zo snel mogelijk een oplossing voor wilt.

Dergelijke producten worden echter niet door PostNL zelf bezorgd maar door de vrachtdienst Extra@Home. Ik kan hierin tot mijn spijt geen actie voor u ondernemen. Voor verdere informatie over het uitreiken adviseer ik u dan ook contact op te nemen met Extra@Home op telefoonnummer 088-2363774. De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 16.00 uur. Wellicht kunt u ook navraag doen bij de afzender van het pakket zodat zij eventuele vervolgstappen voor u kunnen ondernemen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar