Klacht POSTNL: verkeerde formulier 3 weken op halen postkantoor en nu alweer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 192235
Gebruiker
L.M.
Datum
4 reacties

Details

De klacht

8 september een briefje ontvangen dat ik dit pakketje kon afhalen bij het postkantoor aangezien ik op vakantie was kon ik dit niet direct ophalen Op het briefje staat een termijn op van 3 weken dus voor mij tijd genoeg om het zelf op te halen Wat schetst mijn verbazing op het postkantoor is het pakketje teruggestuurd naar de afzender.na een termijn van 2 weken, terwijl op het formulier 3 weken staat ???? Het pakketje komt uit het buitenland dus komt een hoop extra kosten bij USPS war nu te doen mvg
nu gisteren alweer zo een oud formulier ontvangen ;
. Bij deze weer dezelfde klacht, weer een formulier ontvangen waarop staat dat dit binnen 3 weken op te halen is. Laatste telefonische gesprek van post.nl naar mij toe werd verteld dat de bezorger door de teamleider erop aan gesproken zou worden, en de oude formulieren uit het circuit zouden worden genomen. Ik kan dit niet serieus meer nemen omdat ik alweer een "oud "formulier" heb gekregen.
Wanner wordt dit eens serieus genomen

De oplossing

Wanneer dit eens echt serieus opgenomen door POST.NL. Begint onderhand een klucht te worden ????

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Smolenaers,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u de verkeerde kennisgeving ontvangen hebt. Natuurlijk is dit erg onhandig.

    Ik zie dat u uw klacht via ons klachtenformulier al hebt doorgegeven. Deze klacht is genoteerd en doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Er is aangegeven dat dit niet de eerste keer is. De oude formulier zullen worden vervangen door de leidinggevende. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit dat ik u naar behoren heb geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Bertrand
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    L.M.
    Datum
    Beste Bertrand
    Het klopt dat ik dit via jullie klachtenafhandeling heb gemeld.
    Nu al 2 keer en de bezorger heeft de opdracht gekregen dit met een pen te veranderen van 3 naar 2 weken.
    Het eerste pakje is terug gestuurd naar de afzender en daar is me voor 2 de keer kosten voor verzenden in rekening gebracht van €66 .
    Bij het "postkantoor"krijgen ze deze briefjes met regelmaat werd me in vertrouwen verteld, heeft misschien te maken met het beleid naar de bezorgers toe van post.nl.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Smolenaers,

    Erg spijtig dat uw pakketje teruggestuurd is naar de afzender. Ik ga ervan uit dat de briefjes nu aangepast worden.

    Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Bertrand
    Klantenservice PostNL
  4. Auteur
    L.M.
    Datum
    Beste Bertrand

    Je schrijft : "Ik ga ervan uit dat de briefjes nu aangepast worden. "
    Daar ging ik ook vanuit, maar je ziet dat dit gebeurd.
    Als je nu geschreven had dat dit niet meer mag gebeuren, had ik er meer vertrouwen in gehad.

    En een coulance had ik wel verwacht ?

    Mvg.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.M.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?