Klacht POSTNL: Verkeerde informatie waardoor wij een dag thuis zijn gebleven, pakket niet ontvangen

sad Niet opgelost
J. Vredebregt

Postnl geeft eerst dat een pakket op een dag geleverd wordt. later die dag meld meld Postnl dat het in de avond wordt. dan meldt Postnl dat het niet meer lukt.
Dan zijn er geen meldingen meer, alleen dat het pakket (ineens) nog niet is aangemeld, na een half uur aan de telefoon (088)nummer blijkt dat als er een label is aangemaakt er direct een mail gaat naar de ontvanger wanneer het pakket aankomt. wij de hele dag wachten en niets ontvangen, AANBEVELING: Het "het programma" bij postnl aanpassen dat de mail verstuurd wordt als het pakket ontvangen en/of intern verwerkt is.

"wordt meegenomen" als reactie vindt ik niet erg hoop gevend. ik begrijp dat computersoftware niet direct kan worden veranderd maar ik denk dat er veel meer mensen met de zelfde klachten zijn. Ik vind het een zwakke reactie.

Geachte heer, mevrouw,

Ik begrijp heel goed dat dit verwarring oplevert en wil hiervoor mijn excuus aanbieden. Uw feedback ga ik meenemen zodat er gekeken kan worden naar de mogelijkheden betreft het maken van een tijdvak. Voor nu wil ik meegeven dat de bezorger elk moment kan vertrekken met onder andere de door u verwachte zending. Nogmaals bedankt voor het melden.