Klacht POSTNL: Verkeerde informatie waardoor wij een dag thuis zijn gebleven, pakket niet ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 610996
Gebruiker
J. Vredebregt
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Postnl geeft eerst dat een pakket op een dag geleverd wordt. later die dag meld meld Postnl dat het in de avond wordt. dan meldt Postnl dat het niet meer lukt.
Dan zijn er geen meldingen meer, alleen dat het pakket (ineens) nog niet is aangemeld, na een half uur aan de telefoon (088)nummer blijkt dat als er een label is aangemaakt er direct een mail gaat naar de ontvanger wanneer het pakket aankomt. wij de hele dag wachten en niets ontvangen, AANBEVELING: Het "het programma" bij postnl aanpassen dat de mail verstuurd wordt als het pakket ontvangen en/of intern verwerkt is.

Gewenste oplossing

AANBEVELING: Het "het programma" bij postnl aanpassen dat de mail verstuurd wordt als het pakket ontvangen en/of intern verwerkt is.
Geboden oplossing
"wordt meegenomen" als reactie vindt ik niet erg hoop gevend. ik begrijp dat computersoftware niet direct kan worden veranderd maar ik denk dat er veel meer mensen met de zelfde klachten zijn. Ik vind het een zwakke reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp heel goed dat dit verwarring oplevert en wil hiervoor mijn excuus aanbieden. Uw feedback ga ik meenemen zodat er gekeken kan worden naar de mogelijkheden betreft het maken van een tijdvak. Voor nu wil ik meegeven dat de bezorger elk moment kan vertrekken met onder andere de door u verwachte zending. Nogmaals bedankt voor het melden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen