Klacht POSTNL: Verkeerde inklaringskosten en onmogelijk bezwaar te maken in app

Klachtnummer
# 645720
Gebruiker
Luutje3
Datum
1 reactie

Details

Klacht

PostNL rekent inklaringskosten over de verkeerde categorie met een veel duurder percentage. Bezwaar maken moet via de chat, alles invullen totdat je bewijs moet uploaden en dan geeft hij een error op alle types bestand of foto's op alle verschillende apparaten. Heb track en tracé en naw al gegeven, dus ze hebben alle info al. Echt heel slecht. Regel je apps en zorg dat je het goede rekent aan mensen.

Gewenste oplossing

Door het te regelen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik lees dat het niet is gelukt om online bezwaar tegen de inklaringskosten in te dienen. Sorry hiervoor, ik begrijp dat u hier graag een gepaste oplossing voor wilt.

    Zojuist hebben wij uw bericht telefonisch besproken. Mocht u online geen bezwaar kunnen of willen indienen, kan dit ook per post. Daarom heb ik u geadviseerd om uw bezwaar per post in te dienen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen