Klacht POSTNL: verkeerde pakjess in mijn brieven bus

Klachtnummer
# 411849
Gebruiker
bolkin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik krijg pakjes van de over van 178 en 178a
ik woon zelf op de akkerdreef 371.
en niet op 178 even nummers

De oplossing

goed i de brieven bus dus post bode moet goed ze werk doen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over pakketjes van uw buren die bij u worden geleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat dit mis gaat. Het is uiteraard wel de bedoeling dat zendingen op het juiste adres geleverd worden. Ik wil graag voor u nakijken wat ik kan betekenen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Gaat het om pakketjes met of zonder track en trace code?
    - Indien dit met code is, heeft u ook een voorbeeld van zo’n code?
    - Wanneer heeft dit precies plaatsgevonden?
    - Weet u zeker dat de post afkomstig is van PostNL? Dit kunt u controleren door de oranje streepjescode rechtsonder de envelop of het PostNL Port betaald-logo
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.
    t.
    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen