Opgelost door POSTNL: Verkeerde postbezorging

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 549494
Gebruiker
Gebruiker1539075634
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Regelmatig verkeerde bezorging van post. Ik neem tenminste aan dat het vandaag in mijn brievenbus verschenen poststuk niet vandaag- zondag - is bezorgd. Dit gebeurde onlangs ook met een poststuk van ING. Dat komt te vaak voor waardoor ik uiteindelijk heb gekozen de ING post nog uitsluitend digitaal te willen ontvangen.

Gewenste oplossing

Misschien dat u uzelf als bedrijf en de postbezorger kan helpen door hem een goede bril te verschaffen?
Geboden oplossing
De oplossing bestaat eruit dat er door PostNL een gesprek zal komen met de bezorger van de post. In hoeverre dat iets oplost valt niet te overzien. Ik ben tevreden met het inhoudelijke antwoord en de aangeboden excuses maar ik ben pas echt tevreden als ik er weer op kan vertrouwen dat mijn post ook in mijn brievenbus terecht komt.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw adres. U geeft aan dat uw post regelmatig op een ander adres wordt bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat dit heel vervelend voor u is en bied u dan ook mijn excuses aan. Ik heb uw klacht inmiddels doorgegeven aan de manager van de afdeling Postbezorging, met het verzoek de betrokken medewerkers aan te spreken op de onjuiste bezorging. Bovendien zal hij erop toezien dat de bezorging van de post op uw adres wordt verbeterd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen