Opgelost door POSTNL: Verkeerde postbezorging

sad Opgelost
Gebruiker1539075634

Regelmatig verkeerde bezorging van post. Ik neem tenminste aan dat het vandaag in mijn brievenbus verschenen poststuk niet vandaag- zondag - is bezorgd. Dit gebeurde onlangs ook met een poststuk van ING. Dat komt te vaak voor waardoor ik uiteindelijk heb gekozen de ING post nog uitsluitend digitaal te willen ontvangen.

Misschien dat u uzelf als bedrijf en de postbezorger kan helpen door hem een goede bril te verschaffen?
De oplossing bestaat eruit dat er door PostNL een gesprek zal komen met de bezorger van de post. In hoeverre dat iets oplost valt niet te overzien. Ik ben tevreden met het inhoudelijke antwoord en de aangeboden excuses maar ik ben pas echt tevreden als ik er weer op kan vertrouwen dat mijn post ook in mijn brievenbus terecht komt.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw adres. U geeft aan dat uw post regelmatig op een ander adres wordt bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat dit heel vervelend voor u is en bied u dan ook mijn excuses aan. Ik heb uw klacht inmiddels doorgegeven aan de manager van de afdeling Postbezorging, met het verzoek de betrokken medewerkers aan te spreken op de onjuiste bezorging. Bovendien zal hij erop toezien dat de bezorging van de post op uw adres wordt verbeterd.