Klacht POSTNL: Verkeerde zendingsinformatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 468869
Gebruiker
Angie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte medewerker, ik wil graag weten wanneer ik mijn pakketje vandaag mag ontvangen. Ik snap helemaal niets meer van jullie app/communicatie. Het is totaal niet meer betrouwbaar!! Zie afbeeldingen M.v.g. Angela

De oplossing

Vandaag 'zaterdag 1 augustus 2020' het pakketje bezorgen!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Angie
    Datum
    Jullie moeten je kapot schamen, dat jullie vandaag mijn pakketje niet hebben bezorgd! Zelfs geen kaartje in de brievenbus. De afzender heb ik hiervan ook op de hoogte gesteld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Angie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen