Klacht POSTNL: Verkeert bezorg huisnummer op kaartje "Wij hebben u gemist".

Joop54

Bij niet thuis een kaartje in de bus op welk huisnummer ik het pakje kon ophalen. Als huisnummer was mijn eigen huisnummer ingevuld.

Ga dan maar zoeken en overal aanbellen in de hoop het pakje te vinden.
Na 15 pogingen gelukt..
Klacht telefonisch gemeld bij Post NL maar deze kan er niets aan doen.

Ook is de bezorger niet te achterhalen volgens Post NL.
Een zeer botte en onvriendelijk Post NL persoon.

Het komt er op neer dat de klant mag het zelf mag uitzoeken.

Maak het mogelijk dat op het kaartje een code van de ZZper of Post NL medewerker komt te staan zodat er navraag gedaan kan worden.

Geachte heer/mevrouw Weijtze,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat er onduidelijkheid was over de bezorging van uw pakket. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

Met behulp van de KG-code heb ik een klacht voor u aangemaakt, deze klacht zal met de betreffende bezorger besproken worden om de kans op herhaling te verkleinen. Dit wordt verder intern afgehandeld, u krijgt hier in eerste instantie geen extra reactie op. Wel mag u ervan uit gaan dat dit niet opnieuw zal gebeuren en het gemist briefje de volgende keer weer duidelijk ingevuld zal zijn.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

René