Klacht POSTNL: Verloren pakket

Klachtnummer
# 336048
Gebruiker
Sofie Demol
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket verzonden op 28/11. tot op heden nog steeds niets ontvangen. Het is niet de eerste keer dat pakketten gewoon niet toekomen via Postnl. De service van de klantendienst is ZEER slecht. Totaal niet hulpvaardig. . Het is een regelrechte schande!

De oplossing

Dat mijn pakket met nummer 3SKABA9138298 opgespoord en bezorgd wordt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    PostNL tracht een zending op de verwachte dag aan te bieden. Echter is de verwachte dag enkel indicatief, helaas geen garantie. Dit is conform de overeenkomst met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL.

    Afgelopen dagen is er extra veel online besteld. Voor een klein deel van de pakketten verwachten we een vertraging. Die pakketten bezorgen we zo spoedig mogelijk. Houdt uw track en trace informatie in de gaten. De statusbalk met de (oranje gekleurde) icoontjes is altijd leidend.

    Uit onze gegevens blijkt dat de zending onderhand op 5 december 2018 is afgeleverd door de buitenlandse netwerkpartner in het land van bestemming.

    Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is geweest voor u.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?