Klacht POSTNL: verloren pakket

sylpie

1. Op 17 juni 2020 heb ik een pakketje vanuit Tilburg naar Andresy in Frankrijk gestuurd.
2. Track and Trace barcode 3SKABA0660017.
3. Het adres op het pakket was Fam. Destouches, 2 Allée Du Maine, 78570 Andrèsy, Frankrijk.
4. Het pakket werd nooit op dit adres afgeleverd, maar wel op 2 Allee D Anjou 78570 Andresy, Frankrijk
5. De persoon die daar woont, zei dat hij op zoek was naar de Allee du Maine, maar deze niet kon vinden, dus liet hij het pakket op straat achter.
6. Het pakket is niet correct afgeleverd en zoekgeraakt
7. Het pakket bevatte een esa-hoodie voor een kind (27,90), een esa-t-shirt voor een peuter (14,49 euro) en drie Lush Bath Bombs (5,00 euro, 5,50 euro, 6,50 euro), verzendkosten 13,00 euro, totale kosten 72,39 euro.

vinden een pakket of terugbetaling

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending naar Frankrijk niet is bezorgd. Mijn excuses hiervoor. Dit pakket is verstuurd zonder aanvullende dienst, zoals verzekering. Een handtekening voor ontvangst is dan niet nodig.
    Het is niet te achterhalen waar het pakket op dit moment is. Omdat er voor ontvangst niet getekend hoeft te worden bij aflevering, is het niet mogelijk om een onderzoek op te starten naar wie de zending in ontvangst heeft genomen. Mijn excuses voor het ongemak.

sylpie
geen