Klacht POSTNL: VERLOREN PAKKET

Klachtnummer
# 447852
Gebruiker
YETje
Datum
3 reacties

Details

Klacht

HET PAKKET DAT IK OP 8 MEI VERSTUURD HEB,IS NOG NIET AANGEKOMEN. MAANDAG18 MEI,HEB IK CONTACT GEHAD MET POST.NL.HET NUMMER VAN DE KLACHT IS 09875717. HELAAS,HEB IK HIER NOG NIETS VAN VERNOMEN.GRAAG,ZOU IK VERNEMEN WAAR MIJN PAKKET GEBLEVEN IS.

Gewenste oplossing

HET PAKKET OPSPOREN EN ANDERS HET PAKKET VERGOEDEN.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag wil weten waar deze zending is. Ik wil daarom graag een onderzoek voor u uitzetten, zodat dit opgelost kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - een volledige omschrijving van uw pakket, zowel inhoud en de verpakking. Hoe meer details u hier over weet te noemen, des te makkelijker is het pakket te herkennen;
    - het volledige adres en naam van de geadresseerde

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    YETje
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie met aanvullende informatie. Het onderzoek naar uw pakket is gestart. Binnen vijf werkdagen neemt een collega van het onderzoeksteam contact met u op om het verdere verloop van het onderzoek te bespreken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen