Klacht POSTNL: verloren post stuk

albatros

lege enveloppe ontvangen ? vandaag door de bezorgster 12.05.2020
afgeleverd om ongeveer 13.00 uur.zat een bril in de enveloppe met bubbelplastic. misschien is dat uit de enveloppe gevallen en nog in de tas van de bezorgster achter gebleven. het gaat om een zonnebril rb
graag na vragen of er iets is overgebleven oid.
postcode 1216 SR nr 182

na kijken of er iets gevonden is

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een poststuk beschadigd en zonder inhoud is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan, het is uiteraard niet de bedoeling dat uw post op deze manier afgeleverd wordt. Graag reageer ik op uw bericht.

Als de inhoud herkenbaar en goed te omschrijven is aan de hand van specifieke details, kan de afzender contact met ons opnemen om navraag te doen door middel van het invullen van een navraagformulier. Dit kan alleen door de afzender gedaan worden omdat de afzender onze directe klant/opdrachtgever is.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik spijtig genoeg niet achterhalen wat er gebeurd is. Wel wil ik graag uw klacht doorgeven. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Was er een excuusbrief van PostNL bijgevoegd?

- Welke schade was zichtbaar aan de envelop?

- Wat is de naam van de afzender?

- Wat is uw e-mailadres?