Opgelost door POSTNL: Verloren sleutels uit een enveloppe

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 520426
Gebruiker
Sandy777
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Verloren sleutels uit een enceloppe gescheurd of gepakt ?gestolen door weet niet wie ....

De oplossing

Op zoek gaat naar mijn verloren sleutels en naar mij opstuurt of terug brengt als ze gevonden zijn....ik ben ze vorige week zaterdag middag verloren dat is op 6 februari na 1 uur.....

Bijlagen

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het spijtig om te lezen dat de sleutels die u diende te ontvangen uit de enveloppe is gescheurd. Wij raden het sterk af sleutels in een briefpostzending te versturen. Post gaat namelijk met 80 kilometer per uur door de sorteermachine heen, hierdoor kunnen objecten als sleutels er makkelijk uit scheuren. De afzender kan een navraag bij ons doen of u als geadresseerde een schriftelijke toestemming geven om deze navraag te realiseren. Om de melding uit te zetten dien ik echter wel gedetailleerde informatie te krijgen over de kenmerken van het missende sleutelbos. Denk aan:

    - Aantal sleutels;
    - Aantal sleutelhangers;
    - Beschrijving van de sleutels;
    - Beschrijving van de sleutelhangers.

    Indien u een schriftelijke toestemming hebt gekregen van de afzender en u de bovenstaande informatie kunt verstrekken ontvang ik graag de volgende gegevens en zal ik verder instructies toesturen:
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

  2. Auteur
    Sandy777
    Datum
    Ps: het gaat om 2 sleutels,ieder van 1,de 1 is ovaal gevormd ,de ander gewoon een beetje lange si over kleur sleutel,verder die ene is van een elektrische deur,gekleurd rood met witte sticker erop,met merkteken van dom,en dan achter op een paar cijfers meestal beginnen die met 1145 en dan ook op de huissleutels zijn er cijfers op te vinden en met merk van a anker en de cijfers zoals 93145 en een cijfertje eronder van 2 cijfertjes ....verder hing er gewoon een zilver ring eraan waar je dan de sleutels eraan kon maken van zilver kleur ,mijn e-mail adres is : s.vandebrom@gmail.com ,ik wacht nu af ,en ga straks even naar politie om te vragen ....tot mails .....
  3. Auteur
    Sandy777
    Datum
    geen sleutels gevonden of door iemand helaas vandaag niet­čśĽ ik heb mijn best gedaan verder heb een brief naar een post nl depot gestuurd met de uitleg en de beschrijvingen van mijn sleutels en die ring sleutel hanger ,Ôś║ ,verder zijn er mensen die andere mensen de schuld ervan geven om bv te zeggen die heeft de sleutels en dan zegt een ander weer nee die heeft ze en dan verder nog zo gaat het maar door en ik geloof dat niet meer hoor,ik wacht met geduld nu af of ik een bericht terug krijg van die depot .... afzender Sandy vd brom e-mail adres : s.vandebrom@gmail.com .....
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik heb u per briefpost een formulier toegestuurd. Als u dit invult en terugstuurt, gaan mijn collega's voor u op onderzoek uit en nemen ze zo snel mogelijk contact met u op.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservic

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sandy777
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een formulier zou ik krijgen per post en die moet ik dan invullen dan gaan zij op zoek voor mij naar de 2sleutels vriendelijk bedank ik u of ze daar dan voor .... Sandy vd brom
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen