Klacht POSTNL: Vermeend afgeleverd pakket niet aangetroffen

WatNouOudPapier

Kennisgeving In de bus gevonden. KG code werkt niet. Er kan geen pakket worden gevonden op de site. Op de kennisgeving staat een handgeschreven telnr 0614721540. Handgeschreven tekst: u pakket ligt in de blauwe container.

Ik heb helaas geen pakket in de blauwe container kunnen vinden.

Waarom wordt een pakket uit Duitsland (waar ik op zit te wachten) met een waarde van meer dan 100 euro zogenaamd afgeleverd in een vuilcontainer terwijl de kapsalon tegenover mijn huis geopend is en er op 150 meter afstand een Postnl afhaalpunt is?

Waarom geen 2e afleverpoging?

- Bezorger aanspreken
- pakket met respect bezorgen
- herhaling van klacht voorkomen
- schade vergoeden
- bezorgbeleid naleven

WatNouOudPapier
    Nog geen reactie van POSTNL...

Mijn oprechte excuses dat uw pakket op deze manier is afgeleverd. Bezorgers mogen inderdaad nooit pakketten onbeheerd achterlaten. Ik heb uw klacht doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het bespreken met de bezorger en de nodige maatregelen nemen om dit een volgende keer te voorkomen. Doordat dit als een onverzekerd pakket is verzonden kan ik u helaas geen schadevergoeding bieden. Daarvoor moet ik u verwijzen naar de afzender van dit pakket. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

WatNouOudPapier
Pakket niet verzekerd dus voor mij EUR 110 schade. Praten met de bezorger dat hij geen pakketten onbeheerd mag achterlaten heeft nu 3 x achter elkaar niet geholpen. Nu moet ik dus in discussie met de afzender die mij vertelt dat het pakket wel is afgeleverd. Bij opnieuw verzenden moet ik hem overtuigen om het niet met gewone post te versturen maar met een duurdere koerier, allemaal extra kosten voor mij. 1 bestelling van 110 euro wordt nu dus 250 euro totaal. Kansloos!