Klacht POSTNL: Vermissing pakket

Klachtnummer
# 156151
Gebruiker
Louise
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo, sinds 11 feb is mijn bestelling medicijnen van de victoria apotheek te zurich met tracking nr : RM560682438CH aangekomen op het depot van NLAMSA en sindsdien heb ik niets meer vernomen het gaat om belangrijke medicatie .
LC Spits-de Jong.

De oplossing

Uitzoeken waar de bestelling is en deze alsnog leveren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Spits-de Jong,

    Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u uw zending uit Zwitserland met medicijnen nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier dringend op zit te wachten. Graag geef ik u een toelichting.

    Aan de hand van de door u doorgegeven verzendcode zie ik dat u hierover op 26 februari contact met ons heeft opgenomen via de chat. Helaas is gebleken dat de betreffende inhoud niet internationaal verzonden had mogen worden. Hierdoor is de zending in beslag genomen, u bent hiervan schriftelijk op de hoogte gesteld. Tot mijn spijt is er niets wat ik kan doen om dit te voorkomen. Ik adviseer u hierover contact op te nemen met de verzender van het pakket.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen