Klacht POSTNL: vermissing post

Klachtnummer
# 113535
Gebruiker
adammer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn moeder heeft een kaart gestuurd op dinsdag jongstleden en heb het niet gehad dit is nou de tweede keer de eerste keer was de inhoud eruit gehaald en kreeg ik mijn kaart na twee dagen er is iemand die steelt en ik wil dat uitgezocht hebben

De oplossing

Wil dat degene die steelt gestraft word

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Boke,

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending niet is aangekomen. Ik vind dit erg spijtig te vernemen en bied hiervoor mijn excuses aan.

    Graag wil ik voor u een klacht noteren zodat er een intern onderzoek naar uw post kan worden gestart. Helaas kan ik gewone briefpost niet traceren als een pakket. Zou ik uw adresgegevens, telefoonnummer en email adres mogen? Wanneer is uw zending exact verstuurd en waar komt deze vandaan?

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen