Klacht POSTNL: vermissing verzekerd poststuk

Lotte60

klacht 06672887.
Wel gereageerd maar ik heb de mail gemist. Nu lees ik deze pas op 1 mei en wil de klacht handhaven. Hierbij reactie van Post.nl
De enveloppe was opgengemaakt en dichtgeplakt met schildersplakband.Het poststuk is afgelevred op 18 maart. Verzekerd tot 500 Euro. met nummer 3SRPAV216495335.
Ik heb geen excuusbrief ontvangen. Mijn e-mailadres is j18517@hotmail.com.

Er is hiervan aangifte gedaan bij de politie.

Hieronder uw reactie

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een enveloppe heeft ontvangen waar wel een kaartje van de afzender zat, maar niet de bijbehorende munt. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat op uw poststuk op deze manier is afgeleverd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden, kan ik niet nagaan wat er precies is gebeurd. Het is ook niet mogelijk om vast te stellen of hier sprake is van diefstal of dat de schade wellicht is ontstaan in onze sorteermachine. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen en een klacht door te kunnen geven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Welke schade was er zichtbaar aan de buitenkant van de envelop en heeft u een excuusbrief bij de zending ontvangen?
- Op welke datum is het poststuk afgeleverd en wat is de naam en de woonplaats van de afzender?
- Wat is uw e-mailadres?

schadevergoeding uitkeren bedrag 450 Euro

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de aflevering van uw pakket. Het spijt mij te om horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket beschadigd heeft ontvangen en dat de inhoud ontbreekt. Ik zie dat uw klacht is geregistreerd, naar aanleiding van contact met onze klantenservice. U zal hier echter als geadresseerde geen verder bericht over ontvangen. De afzender is onze opdrachtgever en ik zie dat die een onderzoek heeft opgestart en hier inmiddels bericht over heeft ontvangen. Alleen de afzender kan in aanmerking komen voor een schadevergoeding. Ik adviseer u om voor verdere informatie contact op te nemen met de verzender, daar heeft u een overeenkomst mee.