Klacht POSTNL: Vermist pakket/ kastje naar de muur

Driver248

Ik verwacht een pakket uit het buitenland .
Deze is begin mei bij de douane binnengekomen. Kreeg ook via de app dat hij daar was en inklaringskosten moest betalen. Ook geen probleem. Wil ik doen.
Nu komt dus het probleem.
Ik heb het pakket nog steeds niet na verschillende keren met de klantenservice gebeld te hebben lijk ik van het kastje naar de muur te worden gestuurd.
Klantenservice.....
1. Het is echt onderweg. Even geduld nog.
2. Jah goed nieuws. Het ligt klaar. U kunt het ophalen. Nee dus. (Was op vrijdagmiddag)
3. Och jee meneer. Nee het ligt bij de douane nog. Tussen wal en schip. De zaak gaat naar afd. Onderzoek.
4. Ik kijk het voor u na. Nee is nog bij de douane.
Ik heb de zaak opnieuw bij afd onderzoek ondergebracht. U word volgende week teruggebeld........

Zelf heb ik net met de douane gebeld en het ligt gewoon bij post NL zelf afd. Inklaring alleen is het waarschijnlijk kwijt.
Wat ik zelf slecht vind is dat op het callcenter van post NL de mensen een act opvoeren door je maar tevreden te stellen met een antwoord wat je Wil horen.
In plaats van actie te ondernemen en vervolgacties door middel van een notitie te maken van je gegevens of zo en een mail te doen waar in staat wat de status is?

Ik heb er geen vertrouwen in, in dit geval dat het goed komt met mijn pakket. En hoe je te woord word gestaan vind ik het ergst. Wel netjes maar een ingestudeerd praatje. Jammer

Jeroen

Graag zo spoedig als mogelijk contact zoeken met mij over een oplossing en mijn pakket. Hier heb ik voor betaald .
Excuus hoef ik niet. Heb ik al 6x gehad en geen pakket.

Geachte heer Dirksen,

Bedankt voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket uit het buitenland nog niet heeft ontvangen. Graag geef ik een reactie op uw bericht.

U geeft aan dat u meerdere malen contact opgenomen heeft met onze klantenservice maar dat u geen duidelijk antwoord hebt gekregen op uw vraag. Ik vind dat een kwalijke zaak waar ik u graag mijn excuses voor wil aanbieden.

Het is de bedoeling dat uw pakket naar een afhaallocatie gaat, maar ik zie dat er sinds 17 juni geen beweging meer in zit. Om er achter te komen wat er precies mis gaat wil ik u vragen om contact op te nemen met de afzender.

De afzender blijft verantwoordelijk voor uw pakket totdat u deze daadwerkelijk heeft ontvangen en kan een onderzoek beginnen bij zijn de verzendende postorganisatie. Het is voor u als ontvanger niet mogelijk om een onderzoek te starten omdat het pakket onverzekerd verstuurd is.

Sannette
    PostNL
    Driver248
    Ik geloof niet dat u goed heeft gelezen.
    Het pakket is al in jullie bezit. Met de afzender hoef ik geen contact te hebben.
    Het is namelijk al bekent dat ik inklaringskosten moet betalen. Dit betekend dat het pakket bij post NL is of douane
    Driver248
    Ik geloof niet dat u goed heeft gelezen.
    Aanvulling op mijn antwoord,
    De afzender kan mij nu niet meer helpen.
    Het pakket is ingeklaard bij jullie /douane.
    Omdat het pakket niet verzekerd is verstuurd betekend toch niet dat er geen onderzoek naar gedaan kan worden. Mij is wel toegezegd tot 2x toe dat dit word gedaan. Ik heb zelfs een naam van de persoon die dit heeft toegezegd.

Maar omdat het niet verzekerd is verstuurd wat bekend dat. Dat dit het is. Hier moet ik het mee doen?

Gr Jeroen
    Geachte heer Dirksen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Excuses voor de verwarring.

Aan de hand van uw gegevens heb ik nog eens gezocht, en zie dat het pakketje ondertussen is bezorgd bij de DA op de Schrans. Mocht dit niet zo zijn dan hoor ik graag van u. Hopelijk kunt u het pakketje snel ophalen.

Jan
    PostNL