Klacht POSTNL: Vermist pakket

Turbo

Slechte afhandeling van een pakket wat door post.nl is kwijt geraakt. Ze kunnen het niet vinden dus vermist. Ik denk eerlijk gezegd aan diefstal/fraude. Mijn zoon is zijn geld en het pakket kwijt.
En de medewerkers spreken elkaar tegen. De ene zegt u kunt bezwaar indienen. De ander nee dat kan niet. Intern zit daar behoorlijk wat verkeerd.
Bedankt post.nl voor de goede oplossing en sevice. DUS NIET.

Dat ze de mensen goed behandelen en niet alleen maar standaard zinnen oplezen. En mss ook wel het personeel beter screnen. Graag een goede oplossing. Dan alleen maar standaard te zeggen het is onverzekerd we kunnen helaas niks doen. Makkelijk hoor. En wij maar betalen....

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de verzending van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat de zending tot op heden niet is aangekomen en dat uit het onderzoek is gebleken dat uw zending als vermist moet worden beschouwd. Helaas kan ik u geen ander antwoord geven dan mijn collega al heeft gegeven. Een vergoeding is niet mogelijk. Door met PostNL te verzenden en te kiezen voor een standaard zending zónder verzekering, bent u ook akkoord gegaan met de daarbij behorende voorwaarden.

Turbo