Klacht POSTNL: vermoedelijk gestolen of vermist: geherrouteerd, niet aangetroffen.

Delilah

een pakket besteld afgelopen zaterdag. Vandaag is het donderdag avond. mijn pakket is een brievenbuspakketje met track & trace, en geeft nu al 2x aan dat hij met de bezorger mee is en weer word geherrouteerd omdat deze niet is aangetroffen.

Ik begin hier heel erg boos om te worden. het is namelijk e liquid voor mijn vape. aangezien ik al 1,5 maand gestopt ben met roken is dit mijn alternatief. helaas weer 2 gerookt omdat het zo lang duurt. En ik krijg geen duidelijk uitleg NERGENS over wat geherrouteerd betekent of iets.

ik wil heel graag snel mijn pakket bezorgd hebben, en anders naar een dichtstbijzijnde postaal afhaalpunt. Dit is nog nooit eerder gebeurd. Het had al dinsdag bezorgd kunnen worden, helaas is het morgen alweer vrijdag.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw brievenbuspakje. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Naar aanleiding van uw klacht heb ik geprobeerd telefonisch in contact met u te komen. Deze klacht had ik graag persoonlijk met u besproken, tot mijn grote spijt is dit niet gelukt.

Aan de hand van de verzendcode heb ik onze systemen geraadpleegd. Hierdoor ben ik tot de conclusie gekomen dat uw zending nog onderweg is en wordt afgeleverd. U kunt voor de actuele status of het verwachte bezorgtijdstip, terecht op de website www.postnl.nl. Het pakje past door de brievenbus dus u hoeft niet thuis te blijven. Als aflevering door de brievenbus niet mogelijk is, bellen we aan, of proberen we het af te leveren bij de buren. Wanneer ook de buren niet thuis zijn brengen wij het naar een dichtstbijzijnde PostNL-punt. Op postnl.nl of via de PostNL app kunt u zien waar het is pakje is. Mijn welgemeende excuses voor de vertraging en het hierdoor ontstane ongemak.

Delilah
Het brievenbuspakketje is al 4 dagen “onderweg” van de postbezorger naar mij. En elke keer kunnen ze het niet halen. Ik wacht nu al een hele week voor een pakketje die misschien van 2 steden verder komt. Dit slaat nergens op. Er word mij precies vertelt wat ik allemaal al wist. Heb zelf bij post nl ooit gewerkt. Hoop dat dit snel word opgelost