Opgelost door POSTNL: vermoeiend

angry Opgelost
J.E. Knoop-nederhoed

Op 12 oktober een pakket onder rembours verstuurd bij de post.nl vind de betaling volgens hun site binnen 10 werkdagen plaats.
Het pakket is ontvangen op 14 oktober.
Op 27 oktober maar eens gebeld waar mijn geld bleef, toen werd verzekerd dat het voor maandag 30 oktober zou worden overgemaakt .
Dinsdag 31 oktober maar weer eens gebeld met het antwoord dat het geld weg was.
Vervolgens kreeg ik te horen dat ik maar weer 2 weken moet wachten.
Al meerdere keren contact gezocht na die tijd niemand die echt reageert of mij een antwoord geeft.
Bij de Gls en Dhl krijg je binnen een dag antwoord bij de Post.nl is het blijkbaar normaal dat je geld verdwijnt en je altijd 2 weken moet wachten.
Het bedrijf komt op mij zeer onbetrouwbaar over.
trace nummer is 3SBETA980476777

Geld zsm uitbetalen, en antwoord geven op vragen

Geachte heer, mevrouw Knoop,

Mijn excuses dat u dit rembours bedrag tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat u dit zo spoedig mogelijk alsnog in uw bezit wilt hebben.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een melding van is gemaakt en daar zijn ze op dit moment nog mee bezig. U zult hier nog een terugkoppeling over ontvangen. Ik heb niet de mogelijkheid om dit proces voor u te bespoedigen. Ik hoop dat u snel bericht zult ontvangen.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet
    J.E. Knoop-nederhoed
    Ondanks toezeggingen helaas nog steeds geen geld ontvangen, nu al vanaf 14 oktober bezig om mijn geld te krijgen.
    ondertussen is het 14 oktober en helaas nog steeds geen geld mogen ontvangen
    J.E. Knoop-nederhoed
    Ondertussen is het 19 oktober en ondanks herhaalde afspraken komt de Post.nl ze niet na.
    Al 3 keer hebben ze beloofd het geld over te maken al 3 keer komen ze de afspraak niet na,
    Helaas geven ze ook geen uitleg waarom ze de afspraken niet nakomen??
    Ik ben inmiddels al sinds 14 november bezig mijn geld te krijgen van een onder rembours verzonden pakket.
    J.E. Knoop-nederhoed
    Per ongeluk heb ik oktober en november door elkaar gehaald.

Het is ondertussen 19 november en ik ben inmiddels bezig sinds 14 oktober.
    Geachte heer, mevrouw Knoop,

Hartelijk dank voor uw reacties. Ik vind het bijzonder spijtig om te vernemen dat deze situatie nog niet is opgelost. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de aangemaakte melding zie ik dat er op 10 november een e-mail naar u is verzonden. In deze e-mail is aangegeven dat het bedrag in week 48 naar u zal worden overgemaakt. Indien u de e-mail niet heeft ontvangen raad ik u aan de ongewenst e-mail te controleren. Mijn excuses voor alle overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar

J.E. Knoop-nederhoed
Na 5 weken eindelijk betaalt. Helaas geen uitleg en een zeer slechte service.