Opgelost door POSTNL: Verschrikkelijk onbeschofte bezorger van Pakketdienst

WatIsService?

Ik woon in een apppartementencomplex in Den Haag (met liften). Voor de pakketdienst voor ons gebouw heeft u een medeweker in dienst die verschrikkelijk onbeschoft is. Ik heb daar reeds meerdere klachten over ingediend maar krijg NOOIT een reactie. De man weigert naar de voordeur te komen en roept door de intercom dat ik maar naar beneden moet komen en "snel ook". Vervolgens belt hij nog enkele keren om te vragen waarom je er nog niet bent en dat als je niet snel bent hij weggaat. Service van Post NL?? Beneden aangekomen is hij al weer weg (bij een andere deur). Hem nagelopen, zegt hij: "moet je maar sneller zijn, ik had je gewaarschuwd. Ik ga gewoon weg en schrijf op dat je niet thuis was. Pech voor jou met pakketje". Jij doen wat ik zeg als jij pakket wil. Jij maar sneller lopen. Ik kom niet boven, ik niet gek joh! Wat denk jij wel!" Misschien additionele training over LEVERING AAN DE VOORDEUR VAN KLANTEN en SERVICE of een overall betere recruitment?

Ik wil graag weten wat jullie hier nu mee doen, aangezien dit al de zoveelste keer is. Blijkbaar is meneer in vaste dienst bij jullie. Veel bewoners van ons appartementcomplex klagen over zijn gedrag. Dat is geen goede reclame voor jullie bedrijf. Ik voel me afgeblaft als een hond, terwijl jullie voor het voortbestaan van Post NL toch echt wel afhankelijk zijn van klanten en meneer daardoor een baan heeft. Een excuses, compensatie en ervoor zorgen dat dit NOOIT weer gebeurd lijkt me redelijk. Ik heb reeds meerdere klachten ingediend maar daar reageren jullie helemaal niet op. Ik heb daardoor het vermoeden dat jullie zijn gedrag goedkeuren cq. aanmoedigen? Doordat ik de service zo slecht vindt maak ik waar mogelijk gebruik van de diensten van andere pakketdienstverleners die WEL aan de deur leveren en altijd heel vriendelijk zijn. Geloof me, jullie medewerker gaat tekeer als een idioot tegen jullie klanten!

Geachte heer, mevrouw Tholen,
    Hartelijk dank voor uw reactie op klachtenkompas.
    Ik vind het erg vervelend dat een bezorger van PostNL zich niet naar behoren heeft gedragen. Mijn excuses hiervoor.Ik heb een melding uitgezet naar mijn collega van de onderzoeksafdeling met verzoek om deze klacht in behandeling te nemen. Binnen vier werkdagen wordt er contact met u opgenomen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Hanny
    Ben benieuwd!