Klacht POSTNL: Verschrikkelijk service

Anilkoc

Postnl heeft een verschrikkelijk service. Bezorger heeft mijn pakket op een heel vreemde adress bezorgd op een niet afgesproken tijd. Omdat mijn broer ook pakket had op het zelfde dag wilde hij waarschijnlijk niet naar mijn huis brengen en levert ie af bij mijn broer huis. Ik zag met mijn trackcode rond 18:00 uur dat de post is al afgeleverd. Moest ik vervolgens aan mijn buren rondvragen of een pakket is bezorgd voor mij, zorgend om het pakket had ik dezelfde dag tussen 18:00 uur tot 20:00 uur voor niks thuis gewacht. Vervolgens kreeg ik van mijn broer een bel dat mijn pakket is bezorgd op hun huis zo had met fiets het pakket opgehaald en onderweg naar huis kreeg ik een aanrijding met een auto zo is de pakket vernield.

Vergoeding van mijn whey protein

Geachte heer Koc,Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik begrijp dat het niet prettig is wanneer een voor u bestemde zending op een heel ander adres wordt bezorgd. Het feit dat u daarna ook nog een aanrijding krijgt wanneer u het pakket ophaalt maakt het er uiteraard niet beter op. Graag ontvang ik van u de 3S-code van het betreffende pakket, zodat ik één en ander voor u na kan kijken en eventueel actie kan ondernemen om herhaling te voorkomen. In afwachting van uw reactie,Met vriendelijk groet, Tamar