Klacht POSTNL: Verschuilen achter regeltjes

Zakelijk

klant heeft een andere doos ontvangen, dan de doos die wij naar hem hebben verstuurd. Hier staat ook een andere afzender op. Onze doos is schijnbaar kwijt geraakt. Na meermaals telefonisch contact te hebben opgenomen van onze kant uit, wat te doen met het pakket welke onze klant nog heeft en hoe nu verder, krijg ik een standaard mail, maar niks meer over het pakket welk zich nog steeds bij onze klant bevindt. Erg triest om je zo te verschuilen.

Oplossen en vergoeden van onze extra kosten

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket. De ontvanger zou een verkeerde doos hebben ontvangen en die van u is kwijt geraakt. U heeft hierover meerdere malen contact gehad, echter is het probleem nog steeds niet opgelost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan.Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb mijn systeem geraadpleegd en zie dat u een zakelijke klant bent van ons. In dat geval raad ik u aan om hierover contact op te nemen met onze Zakelijke klantenservice. Via https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Zakelijk kunt u de contactgegevens vinden.

Zakelijk
kastje naar de muur sturen, noemen ze dit