Opgelost door POSTNL: Verstuurde kaart komt terug omdat adres incorrect zou zijn !

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 457013
Gebruiker
Jan1969
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg vandaag een kaart die ik gestuurd heb aan mijn tante retour omdat het adres ongeldig/incompleet is. Ik stuur die vrouw bijna twee keer per maand een kaartje in deze Corona tijd, en nu na zo’n 8 kaartjes in de afgelopen maanden is het adres ineens verkeerd ?? Ik gebruik altijd dezelfde adressticker uit mijn dymo-laberer. Ik wil het geld voor mijn postzegel retour !!!!!!

De oplossing

Excuses en het geld van de postzegel retour !

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan1969
Datum
Uiteindelijke oplossing
De postcode blijkt door mij verkeerd te zijn opgeschreven. De vorige acht kaarten zijn met die foute postcode wel aangekomen..........
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen