Klacht POSTNL: Vertaging pakket door gemakzichtige koerier

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 380017
Gebruiker
KMW
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Koerier dinsdag aan de deur (geen bijzonder pakket) zou dit zonder problemen bij 1 van de 60 buren ( in het appartementen complex) af kunnen leveren maar doet dit om onverklaarbare reden niet. Nu volgens track en trace zelfs ALmorgen op een afhaalpunt, welke niet verder van onze woning kan zijn, in onze woonplaats (terwijl er bovendien 2 op nog geen 100 meter afstand zijn) afgeleverd. Pas 4 dagen nadat een koerier aan de deur is geweest kan (hopelijk) eindelijk het pakket worden opgehaald.

De oplossing

PostNL moet heel snel de service verbeteren dit is niet de eerste keer er iets bij ons fout gaat en dus geen uitzondering.

2 reacties

  1. Auteur
    KMW
    Datum
    De klucht wordt weer vervolgd PostNL weet op dit moment absoluut niet meer waar ze mee bezig zijn.

    Vandaag het 2e pakketje dat deze week wat vandaag zou moeten worden afgeleverd maar ook hier gaar het fout.

    PostNL heeeeeeeeeeeeeel SLECHT op dit moment waar geen excuus het goed kan maken wat een BENDE.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U geeft aan dat uw pakket niet bij buren is aangeboden. Ik kan me voorstellen dat het prettig is wanneer u uw pakket eerder in ontvangt kan nemen door het bij buren af te halen en dat u teleurgesteld bent dat dit nu niet kon. De chauffeur mag dit echter naar eigen inzicht doen. Ik kan niet controleren of er een bezorgpoging bij buren is gedaan. De meeste pakketten uit het buitenland gaan na de eerste bezorgpoging naar een PostNL locatie. Uw afhaallocatie is gekoppeld aan uw postcode en dit kan soms betekenen dat dit niet de dichtstbijzijnde locatie is. Een afhaallocatie heeft een bepaalde capaciteit om pakketten te bewaren voor adressen en daarom moet er een verdeling worden gemaakt. Het is niet mogelijk om dit aan te passen. Ik zie dat u het pakket inmiddels heeft afgehaald.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KMW
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry