Klacht POSTNL: vertraagd en slechte service

Klachtnummer
# 451314
Gebruiker
michel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket vertraagd en geen mogelijkheid voor bezorging.
Het pakket is woensdag besteld het zou donderdag binnen zijn vervolgens vertraagd na de vrijdag.
dus mijn vriendin vrij gevraagd van het werk die is de hele dag thuis gebleven en tot onze grote verbazing pakket weer vertraagd nu wordt het zaterdag geleverd terwijl we het pakket vanavond nodig waren !

Dus bel je netjes de klanten service die gewoon helemaal niks doen en alleen maar kunnen zeggen sorry meneer het pakket is vertraagd dit door iemand die het meest gebrekkige nederlands praat en niks anders kan antwoorden dan een standaard uit een boek geleerde zin.

conclusie weer eens zeer ontevreden over PostNL het is meer regel dan uitzondering dat er weer eens iets mis gaat bij dit bedrijf

De oplossing

pakketen eens op tijd gaan bezorgen en aan de afspraken houden en anders geen valse beloftes maken die toch niet nagekomen worden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de vertraging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Logisch dat u graag zo snel mogelijk uw pakket wilt ontvangen, echter is het momenteel extreem druk door de vele online bestellingen. Daarnaast is het geen garantie dan het binnen 24-uur geleverd wordt. We doen uiteraard onze uiterste best om alles zo snel mogelijk bij de ontvangers te krijgen, maar het kan gebeuren dat het langer onderweg is dan dat u van ons gewend bent. We kunnen in dat geval ook niets voor u betekenen. Mijn excuses hiervoor. Volgens mijn gegevens is het alsnog bezorgd op 6 juni bij de buren.

    Mocht u weer eens een zending verwachten, kunt u het beste de status zelf in de gaten houden. Wanneer er staat dat de bezorger onderweg is, kunt u ervan uit gaan dat het uw kant op komt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen