Klacht POSTNL: Vertraagd vertraagd vertraagd

Klachtnummer
# 394423
Gebruiker
JDB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de tweede maal deze week een pakket vertraagd. Regio Sneek 8600.

Ik bestel via Bol.com, krijg bericht dat het pakket onderweg is naar het afhaalpunt en vervolgens via de app dat het pakket maandag bezorgt word vanwege vertraging.

Fijn om op jullie dienst te kunnen vertrouwen. Deze klacht gaat ook naar Bol.com.

De oplossing

Volgende dag bezorgen is ook de volgende dag bezorgen. Een keer vertraging begrijp ik maar twee keer in een week? Bespottelijk.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is natuurlijk niet fijn dat uw pakket vertraging heeft opgelopen. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat dit door een landelijke storing in het sorteerproces komt. Ik zie ook dat u uw pakket ondertussen heeft opgehaald.
    De belofte dat de zending de volgende dag bezorgd wordt is een belofte die de afzender maakt en niet PostNL. Omdat 98% van de zendingen binnen 24 uur worden bezorgd durft de afzender dit te beloven. Wij doen ons best om dit ook binnen 24 uur te doen maar wij beloven niets en daardoor kan het altijd een werk dag later zijn.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen