Klacht POSTNL: Vertraging in het ontvangen van een afhaalbericht
Details
De klacht
In mei 2018 waren wij niet thuis, hierop is ons pakket naar een plaatselijk afhaalpunt gestuurd. Echter zat er geen briefje in de bus over dat we niet thuis waren. Hierna wordt er een afhaalbericht naar je huis gestuurd. Omdat deze niet leesbaar was, heeft het meer dan 2 weken geduurd voor dit bericht ons huis bereikte. Toen was het pakket al terug gestuurd naar de verzender (Ali Express). Door de vertraging in het ontvangen van het afhaalbericht en een handtekening die PostNL heeft gezet zitten wij nu in een uitzichtloos conflict met de verzender, waarin PostNL zegt dat zij niets fout hebben gedaan in deze en wij als consument het zelf maar moeten uitzoeken. In alle gesprekken en brieven met PostNL worden wij als consument niet serieus genomen en al 7 maanden van het kastje naar de muur gestuurd.De oplossing
Graag zouden we hebben dat PostNL onze klacht serieus neemt en samen met ons gaat kijken naar een oplossing voor ons probleem, waar zij (deels) schuld aan hebben.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.