Klacht POSTNL: Vertraging of kwijdkomen van pakketten

Chantalleke

Vertraging van pakket

Uitzoeken waar me pakket blijft.

Elke keer als ik bel krijg ik buiteblandse mensen aan de telefoon die me maar half verstaan en altijd zeggen sorry mevrouw ik kan niks voor u doen!!

Ik ben een aantal pakketten kwijd geraakt die worden gewoon niet bezorgd en terwijl de status op bezorgd staat. Nu wederom een pakket met zending is vertraagd (net gebeld en mevrouw zegt u pakket staat ingevuld voor vandaag maar als ik na de scan code kijk zal dat niet haalbaar zijn en als je dan vraagt hoe of wat kunnen ze je weer niet helpen want het pakket zal wel ergens in het sorteer centrum zijn.

Sorry maar ik raak me vertrouwen kwijd in post nl op deze manier

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht

Wat naar dat u geen informatie heeft weten te verstrekken door middel van onze klantenservice. Ik begrijp dat u de zending zo snel mogelijk wilt ontvangen. Helaas ontstaat er soms vertraging, dit is mogelijk op het sorteercentrum maar ook onderweg. Dit is voor ons dan ook niet te voorzien.

Ik zie dat het betreffende pakket al bij u is afgeleverd na de vertraging.

Chantalleke
Het gaat me niet alleen om dit pakker het gaat me ook om andere paketten en post die niet aankomt. Ik zit nog steeds op paketten van juni te wachten met status afgeleverd die gewoon misterieus verdwijnen bij jullie.. deze grapjes kosten me serieus geld en jullie doen maar alsof jullie neus bloed.. Met jullie klantencervice valt niet te praten het enige waar die personen voor betaald krijgen sorry daar kan ik u niet mee helpen. Sorry dan moet u maar contact opnemen met de verzender (terwijl het pakket al bij jullie sorteer centrum is geweest (wtf heeft de afzender er dan nog mee te maken als het pakket al bij jullie is) Sorry maar u kunt geen klacht indienen Ik kan u nog tich track en trace geven van pakketten die spoorloos zijn maar zo te zien willen jullie geen oplossing bieden en je er weer makkelijk vanaf maken

Ook een klacht indienen over ?