Klacht POSTNL: Vertraging pakket

Klachtnummer
# 527249
Gebruiker
TKPSV
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 2 pakketten besteld (uit Rusland en China)die al sinds 1 en 2 maart in NL zijn. Echter zit er sindsdien geen beweging meer in en gaat het dus naar 2 weken. Heb een ander pakket wat 5 dagen later besteld is nu al 3 dagen binnen vanuit Rusland. Ik zou graag meer informatie willen waarom het zolang duurt met de pakketten en waar ze zich bevinden. Begin me langzaam aan toch wel zorgen te maken.

De oplossing

Kijken waarom het zolang duurt en waar het zich bevindt. Daarbij natuurlijk dat de pakketten zo snel mogelijk bezorgd worden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u deze zendingen graag zo snel mogelijk ontvangt. RB270341700RU kan ik helaas nog niet terug vinden in ons systeem, deze zending is dus nog niet bij ons binnen gekomen, waardoor ik hier nog geen informatie over heb. RD640471579CN lag sinds het begin van de maand in de inklaring en is daar ondertussen doorheen. Ik verwacht dan ook dat jij deze zending deze week binnen zal krijgen, hij zit namelijk al bij ons in de sortering.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen