Klacht POSTNL: Vertraging pakket

TKPSV

Ik heb 2 pakketten besteld (uit Rusland en China)die al sinds 1 en 2 maart in NL zijn. Echter zit er sindsdien geen beweging meer in en gaat het dus naar 2 weken. Heb een ander pakket wat 5 dagen later besteld is nu al 3 dagen binnen vanuit Rusland. Ik zou graag meer informatie willen waarom het zolang duurt met de pakketten en waar ze zich bevinden. Begin me langzaam aan toch wel zorgen te maken.

Kijken waarom het zolang duurt en waar het zich bevindt. Daarbij natuurlijk dat de pakketten zo snel mogelijk bezorgd worden

Ik snap inderdaad dat u deze zendingen graag zo snel mogelijk ontvangt. RB270341700RU kan ik helaas nog niet terug vinden in ons systeem, deze zending is dus nog niet bij ons binnen gekomen, waardoor ik hier nog geen informatie over heb. RD640471579CN lag sinds het begin van de maand in de inklaring en is daar ondertussen doorheen. Ik verwacht dan ook dat jij deze zending deze week binnen zal krijgen, hij zit namelijk al bij ons in de sortering.