Klacht POSTNL: Vertraging pakketten

Klachtnummer
# 37882
Gebruiker
Bloem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket(en) zijn al een week onderweg, tenminste, zo staat het in de mail. Maar op internet staat nog steeds bezorg dag onbekend en bij status staat nog steeds 'zending wordt voorbereid door de verzender'.

De oplossing

Ik wil dat er uitgezocht wordt waar dat pakket is. De betalingstermijn loopt gewoon door. Maar ik betaal niet voor iets wat ik niet heb gehad!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw de MunckHartelijk dank voor uw reactie. Helaas zijn de nummers die u heeft doorgegeven geen trackingnummers die bij ons bekend zijn. Mocht u in het bezit zijn van barcodes die beginnen met 3S, dan zou ik deze graag van u ontvangen, zodat ik één en ander voor u na kan kijken.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen