Klacht POSTNL: Vertraging

Zoularini

Pakket zit al 5 dagen in het sorteercentrum.

TRack code: LO607112997CN

Vraag is waarom het gvd zo lang duurt terwijl ik aan ander bestelling die ik later heb besteld eerder heb ontvangen?

Zo snel mogelijk met een oplossing komen want met DHL gebeurt dit nooit.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De verwerking van een pakket uit het buitenland kan meerdere werkdagen duren. Dit is afhankelijk van hoe druk het is op deze afdeling. Ik zie dat het pakket op 18 december is vrijgegeven door de douane. Ik adviseer u om de status nog even in de gaten te blijven houden. Ik heb niet de mogelijkheid om dit proces te versnellen.