Klacht POSTNL: Vertraging

Klachtnummer
# 409531
Gebruiker
Zoularini
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket zit al 5 dagen in het sorteercentrum.

TRack code: LO607112997CN

Vraag is waarom het gvd zo lang duurt terwijl ik aan ander bestelling die ik later heb besteld eerder heb ontvangen?

De oplossing

Zo snel mogelijk met een oplossing komen want met DHL gebeurt dit nooit.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    De verwerking van een pakket uit het buitenland kan meerdere werkdagen duren. Dit is afhankelijk van hoe druk het is op deze afdeling. Ik zie dat het pakket op 18 december is vrijgegeven door de douane. Ik adviseer u om de status nog even in de gaten te blijven houden. Ik heb niet de mogelijkheid om dit proces te versnellen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen