Klacht POSTNL: Vertragingen en slordige levering bij random andere deur terwijl je thuis bent

LokaleFazant#168

Pakketten vertragen op het moment dat het in het sorteercentrum komt. Geen vertraging van een enkele uurtjes maar gelijk in dagen. Erg jammer als je een pakketje op tijd nodig hebt.
Een veel belangrijkere klacht: Ze bezorgen de pakketten in flatgebouwen niet bij je eigen deur terwijl je wel thuis bent, maar bij een random andere deur in het gebouw die niet eens je buren zijn of in de buurt wonen. Want is lekker makkelijk werken zo alles in één keer ergens afgeven. Dit is niet altijd even veilig/betrouwbaar in mijn flatgebouw.

Minder vertragingen, als jullie steeds zeggen dat het teveel pakketten zijn word het misschien tijd om mee te groeien, en anders niet zoveel aan willen nemen. Ook wil ik dat PostNL gewoon een keer aanbelt bij degene waar het pakketje voor is, ipv gelijk zeggen “niet thuis” we gooien al onze pakketten bij 1 random persoon af

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Regelmatig worden deze dagen later bezorgd en er wordt tevens niet aangeboden bij uw voordeur. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat jammer om te vernemen dat het zo moeizaam verloopt met de bezorging. Ik wil graag voor u nagaan wat ik voor u kan betekenen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Heeft u een voorbeeld van een zending die vertraagd is? Wat is hiervan de 3S-code?
    - Heeft u ook een voorbeeld van een 3S-code die niet bij uw voordeur is geleverd?
    - Werkt u bel verder goed?
    - Wordt er dan ook een briefje achter gelaten?
    - Wat is uw e-mailadres?