Opgelost door POSTNL: vertrouwelijke en belangrijke post komt niet aan/verdwijnt

S-Eye

Sinds een aantal maanden is het nu verschillende keren voorgekomen dat uitermate vertrouwelijke post: bankafschriften, belastingbrieven van zowel IB belasting, als brieven van de gemeentelijke belastingdienst, en het allerergste: recentelijk stuurde ons administratiekantoor de uitgebreide aangiften Inkomstenbelasting, waarin alles over ons (echtgenoot en mijzelf) vermeld : persoonsgegevens, burgerservice nummers bankrekeningnummers en de saldi(!) per einde jaar per bankrekening, alle inkomstengegevens ,etc. : brief is nooit ontvangen tot onze ontsteltenis.Hierover schriftelijke klacht ingediend, geen reactie ontvangen.
Nu ook nog twee weken geleden er voor een aangetekende brief aan mijn echtgenoot door iemand anders is getekend, blijkens de tracé en track informatie,( waarover klacht ingediend bij post NL) is de maat nu wel vol.Het gaat niet meer over incidentele vergissingen bij de bezorging. Er is zo geen enkele bescherming van het briefgeheim en fraudepreventie????

Een onderzoek naar de postbezorging op dit adres en/of deze wijk, en zorgvuldig omgaan met bank, belasting en post van andere financiële instellingen.

Geachte mevrouw H. R. Kane van Garling,Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. Naar aanleiding hiervan heb ik telefonisch contact met u opgenomen, helaas verbrak de verbinding, maar zoals afgesproken stuur ik u nog even bericht via deze weg.Graag verneem ik van u op welke dag u de post van het administratiekantoor had verwacht en eventuele andere data waarop er fouten zijn gemaakt in de bezorging. Ook verneem ik graag de barcode van de zending waarvoor u een klacht had ingediend. Mocht u het prettiger vinden om schriftelijk te reageren dan kunt u een kopie van uw brieven sturen aan: PostNL Consumenten, Antwoordnummer 6299, 8900 VC Leeuwarden (postzegel niet nodig)Met vriendelijke groet,Mirjam
    Geachte mevrouw,
    de beantwoording op uw reactie heeft even op zich laten wachten i.v.m. grote drukte in werkzaamheden:
    inderdaad werd de verbinding verbroken, en omdat uw nummer afgeschermd was kon ik u niet terugbellen.
    De datum waarop de stukken van ons administratiekantoor hadden moeten arriveren ligt in de eerste week van juli 2014
    Er zijn 2 bankafschriften van de ING nooit ontvangen, in september/oktober;
    een aantal v.d. maandelijkse beschikkingen van de Belastingdienst
    S-Eye
    2: enkele brieven belastingdienst ( maandelijkse verrekenings overzichten) door de loop v.h. jaar;
    Barcode aangetekende brief waarvoor door iemand anders is getekend: 3SRRC05464167.
    Ook is een brief van de Gemeentebelastingen verkeerd bezorgd, en retour gestuurd, blijkens het zegel op de omslag. Het gaat in alle gevallen om zendingen per PostNl. Op bewaarde enveloppen is dat te zien. Ook worden er soms brieven ontvangen die met plakband zijn dichtgeplakt, o.a. Belasting.
    Hoogachtend
    Geachte mevrouw H. R. Kane van Garling,Bedankt voor uw reactie. Het is niet prettig als uw post niet of niet correct bezorgd wordt, namens PostNL mijn oprechte excuses hiervoor.Uw melding over de bezorgkwaliteit heb ik doorgegeven aan de manager van de afdeling Postbezorging met het verzoek dit te onderzoeken en met de bezorgers te bespreken. Binnen acht werkdagen zullen wij u hier over informeren.Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten.Met vriendelijke groet,Mirjam
    S-Eye
    Geachte mevrouw, Door de problemen met de site is mijn reactie verlaat. In afwachting van de uitkomst en het resultaat van uw onderzoek, met vriendelijke groet.