Klacht POSTNL: VERVALSTE HANDTEKENING DOOR POSTNL

Klachtnummer
# 295246
Gebruiker
567578
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik zou een bestelling thuis krijgen, wat ik nog steeds niet heb ontvangen. Als ik de track en trance code intik staat het dat is afgeleverd is op 22 februari 2018 om 14.04 uur. De Bijenkorf had contact opgenomen met de Postnl en dde chauffeur heeft aangegeven dat het is afgeleverd. Met een handtekening???? Het is een vervalste handtekening ik heb nergens een handtekening gezet. Ik ben op stap om aangifte te doen voor de chauffeur. 1. Ik heb myn pakket niet ontvangen en 2. er wordt zomaar een handtekening gezet in mijn plaats.

Track en trance code: 3SYKHS554950001

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat er een onderzoek hiervoor wordt gedaan. Ik zou ook graag de gegevens van de chauffeur willen om aangifte te doen!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Gurel,

    Ten eerste mijn excuses dat u dit pakket niet heeft ontvangen en dat de handtekening die in track en trace te zien is niet van u is. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt.

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat de afzender een onderzoek heeft ingesteld en dat er tevens navraag is gedaan bij de betreffende bezorger. De afzender heeft hier inmiddels bericht over ontvangen. Ik adviseer u om voor verdere informatie en een oplossing contact op te nemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen