Klacht POSTNL: Vervelend

Klachtnummer
# 545276
Gebruiker
Elstap
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Postnl,
Ik woon sinds kort op de 2e verdieping in een appartementencomplex, hier is geen lift aanwezig maar alleen een trap.
Ik heb nu al 3 keer meegemaakt bij bezorging van iets grotere pakketjes dat ik mijn pakketje zelf moest ophalen van beneden(eenmalig een kastje, die ik uiteindelijk, na een woordenwisseling, samen naar boven heb getild met de bezorger, anders dreigde de bezorger onverichtte zaken weer weg te gaan). Ik vind dit een rare gang van zaken, aangezien ik in de app te lezen krijg; zorg dat je thuis bent! Dan hoef je niet te tillen! Ik geef altijd door de intercom aan dat ik mijn pakketje graag naar boven gebracht wil hebben, maar dit gebeurt dus vaker niet dan wel.

Wat kan ik hiermee? Ik zorg dat ik altijd thuis ben, zodat ik mijn pakketjes niet zelf hoef te dragen van een ophaal punt naar huis, maar nu heeft dit natuurlijk niet zoveel zin meer.

Met vriendelijke groet.

De oplossing

Zorg dat alle bezorgers ervan op de hoogte zijn dat zij gewoon pakketjes naar boven moeten brengen. Ik wil hier niet steeds achteraan moeten bellen, of met bezorgers in discussie op dit punt. Zou ook vervelend zijn dat door slechte communicatie vanaf het hoofdkantoor er mensen ontslagen moeten worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking] heeft over te ontvangen pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Als er geen lift aanwezig is dan hoeft onze chauffeur niet naar boven te lopen. Hij kan u dan inderdaad verzoeken om het pakket beneden in ontvangst te nemen. Tenzij u bijvoorbeeld een gebroken been hebt of bedlegerig. Dan mag u hem vragen om het boven bij de deur te leveren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen