Klacht POSTNL: Vervelend

Elstap

Beste Postnl,
Ik woon sinds kort op de 2e verdieping in een appartementencomplex, hier is geen lift aanwezig maar alleen een trap.
Ik heb nu al 3 keer meegemaakt bij bezorging van iets grotere pakketjes dat ik mijn pakketje zelf moest ophalen van beneden(eenmalig een kastje, die ik uiteindelijk, na een woordenwisseling, samen naar boven heb getild met de bezorger, anders dreigde de bezorger onverichtte zaken weer weg te gaan). Ik vind dit een rare gang van zaken, aangezien ik in de app te lezen krijg; zorg dat je thuis bent! Dan hoef je niet te tillen! Ik geef altijd door de intercom aan dat ik mijn pakketje graag naar boven gebracht wil hebben, maar dit gebeurt dus vaker niet dan wel.

Wat kan ik hiermee? Ik zorg dat ik altijd thuis ben, zodat ik mijn pakketjes niet zelf hoef te dragen van een ophaal punt naar huis, maar nu heeft dit natuurlijk niet zoveel zin meer.

Met vriendelijke groet.

Zorg dat alle bezorgers ervan op de hoogte zijn dat zij gewoon pakketjes naar boven moeten brengen. Ik wil hier niet steeds achteraan moeten bellen, of met bezorgers in discussie op dit punt. Zou ook vervelend zijn dat door slechte communicatie vanaf het hoofdkantoor er mensen ontslagen moeten worden.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking] heeft over te ontvangen pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Als er geen lift aanwezig is dan hoeft onze chauffeur niet naar boven te lopen. Hij kan u dan inderdaad verzoeken om het pakket beneden in ontvangst te nemen. Tenzij u bijvoorbeeld een gebroken been hebt of bedlegerig. Dan mag u hem vragen om het boven bij de deur te leveren.