Opgelost door POSTNL: Verwachte brief niet bezorgd, andere post wel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 50786
Gebruiker
JdL
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte postnl medewerker,

Vandaag (13 Feb 2014) verwachtte ik een voor mij persoonlijk erg belangrijke brief te ontvangen, ik weet zeker dat de verzender hem gisteren (12 Feb 2014) bij jullie heeft afgegeven. Zojuist is de post bezorgd dus ik vol verwachting naar beneden, daar aangekomen zag ik tot mijn grote verbazing dat het stuk waar het om gaat er niet bij zat, terwijl andere post met dagtekening 12 Feb er wel bij zit.

Nu heb ik het vermoeden dat het poststuk wel bij de bezorger aanwezig was, (ik hoorde gemorrel aan de brievenbus) maar dat dit stuk misschien net wat te groot was voor onze brievenbus. Waarom heeft de bezorger dan niet even aangebeld? Er waren voor het geval dat dit mocht gebeuren 2 mensen aanwezig.

De oplossing

Graag hoor ik van u af dit het geval is en hoe dit kan gebeuren (zeer klant onvriendelijk). Verder verwacht ik dat deze brief morgen uiterlijk alsnog bezorgd wordt. Als dit niet het geval is zal ik helaas extra kosten moeten maken en dat zou zonde zijn.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer De Ligt,Uit uw bericht begrijp ik dat u een brief die op 12 februari 2014 naar u toe is gestuurd, gister op 13 februari 2014 niet heeft ontvangen. Ik snap dat u zich hier zorgen over maakt.Ik kan helaas niet voor u nagaan of de bezorger de desbetreffende brief bij zich had. Wij bezorgen de post in de regel altijd op de juiste dag. Incidenteel komt het voor dat het poststuk een dag later wordt bezorgd. Ik wil u dus aanraden om de post van vandaag af te wachten. Wanneer u het poststuk dan nog niet heeft ontvangen, wilt u dan opnieuw contact met ons opnemen?Ik ga er vanuit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Gerie
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    JdL
    Datum
    ok

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JdL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?