Klacht POSTNL: Verzekerd aangetekend heeft weinig meerwaarde als je pakket Zoek is geraakt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 349681
Gebruiker
Thuroo1800
Datum
1 reactie

Details

De klacht

PostNL heeft een pakket voor mij op mijn naam en adres weggeven aan iemand anders of zelf gehouden en was aangetekend en verzekerd verzonden

De oplossing

Mijn pakket zoeken of in ieder mij schadeloos stellen vanwege grove nalatigheid bezorger doen overigens erkent dat hij dat pakket niet bij mij had afgeleverd maar geen idee heeft waar dan wel

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet aangekomen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat er inmiddels een onderzoek is opgestart om te achterhalen waar uw zending is geleverd. Ik wil u verzoeken de uitslag van ons onderzoek af te wachten. Mijn excuses voor het ongemak; ik verwacht dat u snel van ons hoort.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thuroo1800
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uitstellen zgnmd wegens onderzoek dat niet eens plaats vind nu alweer 3,2 week verder
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?