Klacht POSTNL: Verzekerd aangetekend heeft weinig meerwaarde als je pakket Zoek is geraakt

Thuroo1800

PostNL heeft een pakket voor mij op mijn naam en adres weggeven aan iemand anders of zelf gehouden en was aangetekend en verzekerd verzonden

Mijn pakket zoeken of in ieder mij schadeloos stellen vanwege grove nalatigheid bezorger doen overigens erkent dat hij dat pakket niet bij mij had afgeleverd maar geen idee heeft waar dan wel

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet aangekomen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat er inmiddels een onderzoek is opgestart om te achterhalen waar uw zending is geleverd. Ik wil u verzoeken de uitslag van ons onderzoek af te wachten. Mijn excuses voor het ongemak; ik verwacht dat u snel van ons hoort.

Thuroo1800
Uitstellen zgnmd wegens onderzoek dat niet eens plaats vind nu alweer 3,2 week verder