Klacht POSTNL: Verzekerd verzonden pakket onbruikbaar bij aankomst, niets vergoed..

Mandy.simba

Via internet een paardenzadel aangekocht, tweedehands. Dit zadel heb ik gekocht voor 450euro, daarbij kwamen de kosten voor het verzekerd(!) verzenden. Dit zadel is een week voor verzenden gecontroleerd door een deskundige zadelmaker en in perfecte staat bevonden. Het zadel is gefotografeerd op de dag van verzenden en was toen in orde. Ook is de doos gefotografeerd en dus de verpakkingswijze.

Helaas kwam het zadel beschadigd bij mij aan. De 'pommel/boom', oftewel het stevige deel en tevens drukverdelende deel van het zadel was simpelweg in tweeën gebroken. Hierdoor is het zadel volledig onbruikbaar.

Ik heb de schade onverwijld gemeld aan PostNL. Ik werd gerustgesteld door de telefoniste en mij werd medegedeeld dat 'alles goed zou komen'. Na twee weken ontving ik echter een simpele e-mail waarin stond dat de schade afgewezen is, omdat de breuk al voor verzenden moet zijn ontstaan, iets wat niet het geval is.

Ik ben mijn geld, een bruikbaar zadel en vertrouwen in PostNL kwijt.

Ik wil graag het aankoopbedrag van het zadel ontvangen.

Geachte mevrouw Bertens,Hartelijk dank voor uw reactie. Omdat ik in dit geval niets voor u kan betekenen, heb ik uw reactie doorgegeven aan de onderzoekster van uw case, met her verzoek contact met u op te nemen.Met vriendelijke groet,Iteke