Opgelost door POSTNL: Verzend kosten en schoenen terug sturen naar Bristol

angry Opgelost
Monique123@

Ik heb bij Bristol schoenen besteld
En die zijn verstuurd met post.nl code Barcode
3S YSBF 2744 1140 1 alleen ze zijn nooit aan gekomen
Ik hab naar u gebeld en kreeg ik de mededeling dat het bedrijven Bristol maar contact met post.nl moest op nemen.
Dat hebben ze gedaan, en inmiddels hebben ze mij het geld al terug gestuurd. Een hele goede service van Bristol iets wat helemaal hun fouf niet is zelfs de verzend kosten hebben ze terug betaald.
Maar wat walgelijk dat jullie bedrijven katen opdraaien voor fouten due jullie maken.
En dan durven jullie nog te zeggen dat dat jullie systeem is.
Nou dat is geen systeem hoor dat is de reinste diefstal
En het gebeurd veel heb ik gehoord. Dus hoeveel miljoenen stelen jullie op jaar basis van de bedrijven.
En nog wat selecteer je personeel is wat beter wand
Dat is waarschijnlijk de oorzaak.

Ik wens dat die schoenen terecht komen zo dat ik als nog het geld of de schoenen naar Bristol terug kan sturen want daar hebben ze recht op.
Het terug sturen gebeurt uiteraard NIET met post.nl
Want dan komt het ook daar nooit aan.

Geachte mevrouw van Zalingen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u onlangs een pakket heeft besteld en dat deze tot op heden niet is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent en ik bied u dan ook mijn excuses aan.

Er is inderdaad door de afzender een onderzoek opgestart om uit te zoeken waar uw pakket is gebleven. Dit kan alleen door de afzender worden gedaan, omdat deze heeft betaald voor de verzending. Daarnaast blijft de afzender te alle tijde verantwoordelijk voor uw zending, totdat het in goede orde is afgeleverd. Als de zending bijvoorbeeld als verloren moet worden beschouwd, zal de afzender u ook een goede oplossing moeten aanbieden. Hier heeft de afzender een overeenkomst met PostNL over afgesloten door het pakket met PostNL te verzenden. Daarnaast is de afzender onze opdrachtgever, en bent u de opdrachtgever van de afzender. Als er dus iets met uw pakket is, zult u altijd contact op moeten nemen met de afzender.

Thera
    PostNL

Monique123@
De schoenen moeten geleverd worden Zijn ze niet te vinden? Dan ben ik bang dat je toch personeel heb die loop te stelen. O ja probeer uit te komen voor je eigen verantwoordelijkheid jullie hebben een postorder bedrijf Als er wat gebeurd met een pakket tijdens het transport Zijn jullie daar verantwoordelijk voor niet de leverancier Nog de ontvanger of ze er nou voor getekend hebben of niet. Simpelweg slordigheid of nalatigheid van post.nl En niet anders. Zo zie ik het in mijn beleving.