Klacht POSTNL: Verzending 2x vertraagd, geen hulp klantenservice PostNL.

J.S. Tuinenburg

Na een 1e mislukte bezorgpoging afgelopen woensdagmiddag PostNL (was niet thuis en heb aangeven datik liever niet heb dat ze het bij de buren dumpen) extra betaald om het pakket in de avond te laten bezorgen. De bezorging is tot 2x toe vertraagd bij PostNL, het pakket wordt nu morgenochtend/middag bezorgd op een moment dat ik niet thuis ben. Contact gehad met de klantenservice van PostNL, die geven aan dat ik het maar met de leverancier op moet lossen omdat die 'meer mogelijkheden' daar toe zouden hebben.

Zou graag zien dat PostNL alsnog dit pakket z.s.m. op een avond bezorgt. Of het in ieder geval op een manier goed maakt in plaats van met onzin af te komen zakken. Waarschijnlijk wordt morgen, na een mislukte bezorgpoging, mijn pakket bij een locatie gedumpt waar ik het op kan komen halen.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat dit pakket vertraagd is geraakt en niet op de avond is afgeleverd waarvoor u had gekozen en betaald. Mijn excuses hiervoor. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u hierover inmiddels in contact bent met onze klantenservice via Twitter. Ik ga ervan uit dat dit verder correct met u zal worden afgehandeld. Mocht u toch liever hier de info doorgeven voor restitutie van deze kosten die u aan ons heeft betaald mag dit ook. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is uw IBAN rekeningnummer en de tenaamstelling hierbij?

Als het al via Twitter is afgehandeld heeft u ook de mogelijkheid om uw klacht hier te sluiten. Ik zie gelukkig dat het pakket vandaag bij u is afgeleverd.