Klacht POSTNL: Verzending Italie niet aangekomen en terug gestuurd

KLACHT 14 februari om 16:13 Een pakketje naar Italie Florence,

NIET aangekomen!!

Ik heb het pakket met Track and trace en verzekerd + afzender verzonden en na een paar weken ging ik bellen omdat er op het Track&Trace stond dat het pakketje nog niet was aangekomen.

Antwoord:
Dat het nog een tijdje kan duren.
Na een maandje belde ik nog 1 keer want er stond dat het was aangekomen in Florence,
Antwoord:Het pakket zou vandaag met toeval bezorgd worden aan huis.
Wat niet zo was....
geen brief en geen man/vrouw aan de deur
Na een paar dagen ging ik nog een keer bellen
Want op het website stond dat het pakket weer een reis ging maken richting Rome.
Antwoord:Ons familie het zelf moest ophalen bij het dichtstbijzijnde Postkantoor kon ophalen *Rome* of bellen om het te laten verzenden.

En wanneer familie ging bellen was het pakket terug richting NL:
Zending kon niet bezorgd worden, omdat het een niet-bestaand adres

Pakket terug gestuurd naar ons (Zogenaamde geen afzender)
En vergoeding voor de verzendkosten+pakketverzekering.

Geachte heer Zeng, Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket heeft verstuurd naar Italië. Ik vind het erg spijtig te horen dat deze nog niet is aangekomen bij de geadresseerde. Ik heb u telefonisch proberen te bereiken, helaas is dit niet gelukt. Graag ontvang ik van u de barcode van uw zending zodat ik de gegevens voor u erbij kan zoeken.Met vriendelijke groet,Lotte
    Ik heb nog niemand van PostNL aan de lijn gehad 3 dagen terug
    En
    U kunt mij gerust bellen op mijn 06 nummer die ik heb ingevoerd.
    Geachte heer Zeng,Volgens mijn gegevens is er inmiddels een onderzoek gestart naar de betreffende zending 3SKAAG3528648. U heeft een email ontvangen met de mededeling dat u navraag in behandeling is genomen. Ik verzoek u de uitslag af te wachten en indien u vragen heeft deze te richten aan de onderzoeker van uw navraag.Met vriendelijke groet,Francis
    Chun
    Voordat mijn pakket aankomt in italie is het geen baby meer als het nog 6 maanden duurt.Jullie geven niet eens vervolg informatie via email of telefonisch door.
    Geachte heer Zeng, Volgens mijn gegevens heeft u uw pakket retour ontvangen. Mijn collega heeft u hierover vandaag nog gecontacteerd. Ik ga er vanuit dat alle informatie verder zal verlopen via de onderzoeker.Met vriendelijke groet,Lotte
    Chun
    Eerst ons de schuld geven wegens fout adress.Na een DIKKE 1 Jaar toch toegegeven dat jullie fout zitten,
    En met een aanbod van een kleine €14,30 van alleen het track en trace waar ik niet echt blij mee ben, mijn telefoonkosten is al meer dan dit bedrag.
    1, ik had mijn pakket ook verzekerd €(6.00 of meer)
    2, dikke jaar uitstellen + ons de schuld geven wegens fout adress + babykleding dat ongv €100+kost te klein.Nou bedankt PostNL,
    Wat een dramatische achteruitgang deze jaren.