Klacht POSTNL: Verzending Italie niet aangekomen en terug gestuurd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 61148
Gebruiker
Chun
Datum
6 reacties

Details

Klacht

KLACHT 14 februari om 16:13 Een pakketje naar Italie Florence,

NIET aangekomen!!

Ik heb het pakket met Track and trace en verzekerd + afzender verzonden en na een paar weken ging ik bellen omdat er op het Track&Trace stond dat het pakketje nog niet was aangekomen.

Antwoord:
Dat het nog een tijdje kan duren.
-
Na een maandje belde ik nog 1 keer want er stond dat het was aangekomen in Florence,
Antwoord:Het pakket zou vandaag met toeval bezorgd worden aan huis.
-
Wat niet zo was....
geen brief en geen man/vrouw aan de deur
-
Na een paar dagen ging ik nog een keer bellen
Want op het website stond dat het pakket weer een reis ging maken richting Rome.
Antwoord:Ons familie het zelf moest ophalen bij het dichtstbijzijnde Postkantoor kon ophalen *Rome* of bellen om het te laten verzenden.

En wanneer familie ging bellen was het pakket terug richting NL:
Zending kon niet bezorgd worden, omdat het een niet-bestaand adres

Gewenste oplossing

Pakket terug gestuurd naar ons (Zogenaamde geen afzender)
En vergoeding voor de verzendkosten+pakketverzekering.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

6 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Zeng, Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket heeft verstuurd naar Italië. Ik vind het erg spijtig te horen dat deze nog niet is aangekomen bij de geadresseerde. Ik heb u telefonisch proberen te bereiken, helaas is dit niet gelukt. Graag ontvang ik van u de barcode van uw zending zodat ik de gegevens voor u erbij kan zoeken.Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Chun
    Datum
    Ik heb nog niemand van PostNL aan de lijn gehad 3 dagen terug
    En
    U kunt mij gerust bellen op mijn 06 nummer die ik heb ingevoerd.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Zeng,Volgens mijn gegevens is er inmiddels een onderzoek gestart naar de betreffende zending 3SKAAG3528648. U heeft een email ontvangen met de mededeling dat u navraag in behandeling is genomen. Ik verzoek u de uitslag af te wachten en indien u vragen heeft deze te richten aan de onderzoeker van uw navraag.Met vriendelijke groet,Francis
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Chun
    Datum
    Voordat mijn pakket aankomt in italie is het geen baby meer als het nog 6 maanden duurt.Jullie geven niet eens vervolg informatie via email of telefonisch door.
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Zeng, Volgens mijn gegevens heeft u uw pakket retour ontvangen. Mijn collega heeft u hierover vandaag nog gecontacteerd. Ik ga er vanuit dat alle informatie verder zal verlopen via de onderzoeker.Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice
  6. Auteur
    Chun
    Datum
    Eerst ons de schuld geven wegens fout adress.Na een DIKKE 1 Jaar toch toegegeven dat jullie fout zitten,
    En met een aanbod van een kleine €14,30 van alleen het track en trace waar ik niet echt blij mee ben, mijn telefoonkosten is al meer dan dit bedrag.
    1, ik had mijn pakket ook verzekerd €(6.00 of meer)
    2, dikke jaar uitstellen + ons de schuld geven wegens fout adress + babykleding dat ongv €100+kost te klein.Nou bedankt PostNL,
    Wat een dramatische achteruitgang deze jaren.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen