Klacht POSTNL: Verzending Italie niet aangekomen en terug gestuurd
Details
Klacht
KLACHT 14 februari om 16:13 Een pakketje naar Italie Florence,NIET aangekomen!!
Ik heb het pakket met Track and trace en verzekerd + afzender verzonden en na een paar weken ging ik bellen omdat er op het Track&Trace stond dat het pakketje nog niet was aangekomen.
Antwoord:
Dat het nog een tijdje kan duren.
-
Na een maandje belde ik nog 1 keer want er stond dat het was aangekomen in Florence,
Antwoord:Het pakket zou vandaag met toeval bezorgd worden aan huis.
-
Wat niet zo was....
geen brief en geen man/vrouw aan de deur
-
Na een paar dagen ging ik nog een keer bellen
Want op het website stond dat het pakket weer een reis ging maken richting Rome.
Antwoord:Ons familie het zelf moest ophalen bij het dichtstbijzijnde Postkantoor kon ophalen *Rome* of bellen om het te laten verzenden.
En wanneer familie ging bellen was het pakket terug richting NL:
Zending kon niet bezorgd worden, omdat het een niet-bestaand adres
Gewenste oplossing
Pakket terug gestuurd naar ons (Zogenaamde geen afzender)En vergoeding voor de verzendkosten+pakketverzekering.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.